2022年8月6日星期六

德式布丁撻






























德式布丁撻與港式蛋撻相似,無論是做法還是口味它也是採用曲奇餅的酥脆,不過它的撻餡更加柔軟,布丁的鮮嫩滑,入口即化,酥脆的外皮包裹著軟嫩布丁,層次分明,組合更好吃😋

(8cm x 3.5cm 模 6 杯)

撻皮材料 

低筋麵粉 155g

無鹽牛油 65g

35g

1 隻 (約 48g) 

蛋漿材料

淡忌廉 140ml

鮮奶 80ml

煉奶 35g

蛋黃 2

做法:

1. 已軟化的室溫牛油、加入糖後,打發至淡白色。

2. 加入雞蛋,加入過篩低筋麵粉,壓成麵團,冷藏約 1 小時。

3. 預備蛋漿,將所有材料加入後攪拌,備用

4. 取出麵團,分成 6 份,擀成約 5mm 厚,放上模具上,慢慢壓向下至完全貼合,入雪櫃冷藏 30 分鐘

5. 蛋漿過篩,倒入蛋漿 至 9 成滿在模中中層 180°C 烤焗 40-45 分鐘

6. 取出放涼完成了 

32 則留言:

  1. 我也已很久沒有吃蛋撻.....因現在住所附近沒了好味蛋撻的茶餐廳....看到你的德式布丁撻,不停回味著蛋撻的熱辣辣滑溜溜的甜蜜口感

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,布丁撻既餡與蛋撻係不同嘅,蛋撻蛋味重,布丁撻忌廉奶氣重啲,都一樣好食!🥧😛

      刪除
  2. 記住先, 遲D無咁熱先試整

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,開冷氣整囉,我通常會夜晚先整嘢呀!😀

      刪除
  3. 哈囉! Winnie ❤(。◕‿-。)❤
    蛋黄顏色偏紅, 但煮了出來的效果又好滑蛋咁👍
    德式布丁撻, 正喎 👏🏻 👏🏻 👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用日本蛋,蛋黃係較紅呀!布丁餡滑嘟嘟!😜

      刪除
  4. 布甸撻好似無食過,都好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 布丁撻,我都係第一次整,都唔錯嘅!😋

      刪除
  5. 樣子有點像葡撻,有加牛油一定很香(๑>؂<๑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係似葡撻與蛋撻既混合體,餡既奶味較重!😜

      刪除
  6. 回覆
    1. 妳好,在網誌中入來,就有妳名,在 fb 入就無名!😃

      刪除
    2. 係呀,我要用電腦先可以有名留言。

      刪除
    3. 哦,在網誌中按名,就有頭像及名,在 fb 入就唔得囉!😚

      刪除
  7. 我見到即流口水, 我很久沒有吃蛋撻了 ! 因為我住的地區沒有中國餅店。駛車去唐人埠要1小時以上的車程。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,在外國住,想食既嘢,有時係唔易呀!(*^ω^*)

      刪除
  8. 睇見都好想食,搵日唔好咁懶試吓整次嚟食先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同整蛋撻差不多,是餡料不同! (^▽^)

      刪除
  9. 好叻啊💗 整得好靚, 我家人好喜歡食這個架😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,布丁餡係幾吸引嘅! (-^〇^-)

      刪除
  10. 自己整夠晒多餡,大滿足 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,整大杯啲,餡多啲! (^▽^)

      刪除
  11. 見到你的撻,好想周末去買些普通蛋撻食....
    這個撻很有港式茶餐廳風味,做6個會唔會太少呢?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,都好飽滯架,又少人,分了兩次食,要番焗一吓!(∩▽∩)

      刪除
  12. 好勁呀妳,由撻皮做起👍🏻 唔知點解,望住成品令我諗起可愛嘅布丁狗😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 整撻皮其實唔難,布丁狗都幾可愛喎!🐶🙂

      刪除