2021年3月27日星期六

日式叉燒配溏心蛋醬油拉麵

















日式叉燒油花分佈勻稱、肉質柔軟,做法其實無想像中的困難,把整塊豬腩肉用棉繩紮好後,放進由味醂、醬油等等調製的醬汁炆煮,最後切成薄片。據稱未切成薄片的豬肉尚無法被稱作「叉燒」,要切成能浮在拉麵湯中的肉片才是叉燒喎,這講法唔知真定假呢日式叉燒通常會用作日本拉麵中的配料,再加入溏心蛋就更完美啦,呢碗係我自家做的加料版叉燒拉麵!😋


材料:
五花腩肉一塊  650g-700g
 3 條 / 蔥頭 1 粒
 5 片
日式醬油 120g
味醂 50g
米酒或清酒 50g
冰糖 60g
清水 500ml  (可再加)
棉繩 1 條
拉麵 1 碗
溏心蛋 1 顆
鳴門卷幾片
海苔絲適量
筍片少許
粟米粒少許
蔥花適量


做法:
1. 將豬五花腩肉的皮及多餘油脂切除,清洗後吸乾水份,可用保鮮紙將肉片捲起來,兩邊轉緊後放入雪櫃,等待約 1 小時讓肉定型後更易綑綁。

2. 將肉卷從雪櫃中取出,使用棉繩繞圈緊緊綑綁著肉卷。

3. 把肉卷放入平底鍋中,煎至表面呈現金黃色。

4. 放入蔥、薑片爆香,再倒入米酒、味醂、冰糖、醬油、水,醬汁煮滾後,蓋上鍋蓋,以小火炆煮約 2 小時。(過程中需不斷的翻轉,讓肉卷均勻吸收到醬汁)

5. 炆煮至肉卷入味之後,將肉卷放入保鮮盒中,再倒入醬汁,放涼後入雪櫃中醃約一天會更入味。

6. 品嚐前,先將叉燒切成喜歡的厚薄度,鋪幾片在拉麵上,放上一顆溏心蛋,及其他配料,即可享用啦。

醬油溏心蛋做法:室溫雞蛋連清水一齊煲煮約 5-6 分鐘,取出即浸冰水待降溫,以防餘溫繼續加熱蛋的內部讓蛋黃過熟,小心剝去蛋殻,放入放涼了既醬汁中浸,放入雪櫃保存過夜,完成了,可取出食用!

31 則留言:

  1. 回覆
    1. 自家做,可厚切,或多幾塊囉!😛

      刪除
  2. 嘩! 睇到我流口水啊, 好正😍

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,我今次主要係整日式叉燒,個拉麵係買嘅!😄

      刪除
  4. 喂喂呀 Winnie ❤(。◕‿-。)❤
    點解你可以咁叻㗎 ? 點解嘅 ?♬︎*◡‿◡*♪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,現在想整乜,在網上搵吓,就有好多做法,跟住做就可以啦!🙂

      刪除
  5. 回覆
    1. 過獎啦,自家整唔難,我覺得最難係紮果嚿生既五花腩,滑嘟嘟,紮住中間,頭尾啲肉會走出來,我紮左好幾次!(•ω•)

      刪除
  6. Hi Winnie 😄
    筍片係罐頭定係鮮春筍? 有冇春筍啲怪味㗎? (^∇^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係買罐頭麻油筍啫,又幾好食喎!(◐∇◐)

      刪除
  7. 好得喎,唔駛出街食成舊水既日式拉麵

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,出面食係好貴,在日本食都一樣唔平呀,自己整,切厚啲都得!😋

      刪除
  8. 好靚呀,見到都想食😋

    回覆刪除
  9. 太想吃了, 好吸引! 你可以開鋪了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵,其實唔難嘅,都幾啱味!😜

      刪除
  10. 整得真係好靚,未食個賣相都好吸引喎...
    綿繩在哪裡買到呢?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己做可食厚切叉燒,綿繩我在 12蚊店買嘅,專用來紮肉用!🙂

      刪除
  11. 對我黎講,溏心蛋絕對係食拉麵嘅靈魂呀,妳隻蛋仲切得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 溏心蛋好易整,喜歡整咩味道都得,我只整了兩隻蛋咋,用普通餐刀切啫!(^∇^)

      刪除
  12. 哇,你整甜品叻,估唔到整野食都好叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,過獎啦,一般既嘢,睇吓都識做嘅!😉

      刪除