2020年12月15日星期二

提子丹麥條包































提子丹麥條,係我比較喜歡既一種包類,最後掃上黃梅果醬香甜甜蜜蜜味,有提子既包一向都會揀佢嘅,今次是用手搓麵糰,都容易及快手搞掂,效果都不錯呀出爐已俾人偷食了一條啦,明天早餐有包包配咖啡啦!

材料 :

高筋麵粉 280g

牛奶 100ml

室溫牛油 30g

乾酵母 4g

砂糖 35g

清水 50ml

雞蛋隻    (留少許掃包面用)

4g

餡料: 提子乾 100g,   溶化牛油 20g

掃面: 杏桃或黃梅果醬 / 蜜糖  適量

做法:

1)  將砂糖、快速乾酵母和水拌勻,靜置 15 分鐘。

2)  在大碗內加入麵粉、酵母蛋液,拌勻,再加入牛油和牛奶,拌勻。

3)  用機器或用手搓麵糰,搓至有薄膜和表面光滑。

4)  將麵糰放入掃有油的大碗內,用保鮮紙封口,靜置約 60分鐘,至麵糰發酵脹大一倍(如天氣冷,要加多一點發酵時間)。

5)  取出麵糰,用手按壓排出空氣,然後擀平成長型,在一半麵糰上塗上溶化牛油,再加上提子乾,對摺,再擀平。

6)  然後分成 拉長,做型成辮子,蓋上保鮮紙,靜置約 40分鐘。

7)  在麵糰上掃上蛋液,放入已預熱 180 度焗爐,焗約 18至 20分鐘,取出後,包面掃上杏桃或黃梅果醬或蜜糖,完成了。

21 則留言:

  1. 我都比較喜歡吃提子丹麥條。妳整得好靚噃,開番間麵包店都得了。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我都係,有提子既麵包,都會首選,有餡包,不太喜歡,開店就無謂,當興趣好啲,無壓力丫嘛!(⌒o⌒)

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈,其實烘焙係多方面嘅,乜都要試吓囉!(^▽^)

      刪除
  3. 整得好靚,我都喜歡食甜包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我特別喜歡有提子架!(♥ω♥)

      刪除
  4. 回覆
    1. 過獎,其實呢款包都係第一次整啫!~(^з^)-♡

      刪除
  5. 真係好靚!有麵包店的質素。麵包之中我最喜歡丹麥條及椰茸檳。不過我整麵包面對一個困難,由於我隔一段時間才整一次,啲乾酵母經常失效,放常溫唔得,放冰箱又唔得,所以都少整咗。請問你是如何儲存乾酵母的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾酵母唔用要放入雪櫃,最好買獨立細細包,因我都不常整,可用點糖加水,試吓酵母是否活躍,有氣泡就未死,用得!

      刪除
    2. 謝謝指教!你所說的雪柜是普通格(4度)還是冰格(零下18度)呢?

      刪除
    3. 我放普通格咋!(・´з`・)

      刪除
  6. 製作專業!有好多提子~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 出面買無咁多提子架, 自己整當然落足料啦! o(^▽^)o

      刪除
  7. Hi, Winnie :) 祝冬至快樂❗️ 預祝聖誕快樂!🎅 新年進步❗️

    回覆刪除
  8. 好吸引的提子包……讚

    冬天發酵麵糰你有冇咩心得?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天發酵係要耐啲,可放入焗爐中,不用開爐,放杯熱水,啲人話咁會快啲囉!😅

      刪除
    2. 反而驚自己唔識得控制溫度,把酵母熱壞…
      我覺得讓搓好的麵糰坐熱水較穩陣!!因我只蒸饅頭,沒有焗爐……

      刪除