2011年8月10日星期三

香芒乳酪啫喱慕絲餅





































PhotobucketPhotobucketPhotobucket




8月10號係我老友記既生日,前幾日問佢生日想食咩啫,佢立即話想食我整既蛋糕呀,我問佢咁想食咩類型,佢話仲可自選添咩,我話如識做既就無問題囉,她就話唔要出面買飾面有cream 那隻,想食芒果慕絲蛋糕,那都可以嘅,昨晚放工飯後立即開工整,因我都無整過,所以我整了一式兩個,一個今日送俾她,全飾面都係生果做,用芒果砌玫瑰花及其他水果,希望佢喜歡啦,另外一個有cream飾面是留與家人分享啊!當她收到蛋糕時係好開心,立即與囝囝影相留念,祝她青春常駐,身體健康,生日快樂!

 [6吋圓形甩底餅模一個]
餅底材料:
消化餅碎 70g
溶牛油 30g
芒果慕絲:
芒果乳酪 130g
淡忌廉 210g
芒果茸粒 70g  (加入芒果汁少許較有香味)
砂糖 30g
魚膠粉 25g
淋面芒果啫喱凍:
芒果啫喱粉 45g
魚膠粉 4g
水 160g
飾面水果:
芒果
藍莓
奇異果
士多啤梨
珍珠糖糖  (全部水果份量隨意)

[做法]
1. 用 6 吋甩底蛋糕模。
2. 餅碎加入溶牛油拌勻,倒入蛋糕模中壓平,先放入雪柜冷藏一小時。
3. 淡忌廉打至七成企身放回雪柜備用。
4. 芒果粒,加入少許水及砂糖拌勻。
5. 用小煲放入芒果茸加熱至60度,加入魚膠粉拌至完全溶解拌勻,座凍水冷卻。
6. 芒果茸放涼(20-30度)後,及芒果乳酪,加入已打起之淡忌廉內搞勻,倒入蛋榚模中拌勻,放入雪柜冷藏 2小時。


7. 預備淋面芒果啫喱果凍,水用小煲加熱,放入芒果啫喱粉拌溶,再加入魚膠粉拌溶,熄火待涼(可座冰水冷卻)。

8. 倒入淋面啫喱果凍液,放入雪柜冷藏至凝固(雪一晚係最好)。

9. 取出後脫模,面加入各款預先切好水果作裝飾,咁就完成啦。

PhotobucketPhotobucketPhotobucket


(這是在 Yahoo blog 的舊作)

沒有留言:

發佈留言