2015年6月16日星期二

台北自遊行 day 1-2 (台北市內、平溪、十分)



















台灣我都去過幾次,只係今次才是自遊行,2 人同行,天書都無買一本,睇定幾處想去既地點,到了台北機場,買一張無限上網 5 天既電話咭,可 2 人共用,就可隨時隨地查到資料,仲可當羅庚咁跟住行,真係好方便呀!

第 1 天既行程,早上搭 7:25 機,到了桃園市機場,選搭客運到台北市市區,到達了預訂酒店,放底行李,因酒店在台北車站附近,貪佢方便可接駁倒多種車周圍去,食了午餐,經過地下街,即搭(捷運)即地鐵到市內,到達「台北 101」,它是位於台北市信義區的摩天大樓,進入逛一逛,再去「誠品信義旗艦店」佢不止賣書,係乜都賣,共有 9 層架,再行吓日式百貨三越及阪急,商場等等,黃昏後搭車到西門町食野及逛逛,九點返回酒店攞房,房間雖不大,乾淨企理光猛裝修新,行了成日街,又半夜起床出發,已攰到不得了啊!























 
第 2 天要早些出發,因要去較遠既新北市平溪,想食吓佢地既地道早點,但全部未開,只有幫襯 KFC 快餐店;經過約一小時多,搭了捷運(地鐵)、台鐵(火車) 到瑞芳,買了全日票多個站可上落用,轉搭平溪線既小火車,約一小時,終於到達「菁桐」了,位於平溪支線鐵路末站的菁桐火車站,是獲選為台歷史百大景點之一,木造式的建築保有一股濃厚的日本風味,這是從日據時代即流傳下來的痕跡,老式月台搭配著多軌鐵道,是復古鐵道迷必來的朝聖地點。

原名菁桐坑的菁桐老街位於菁桐火車站後方,是典型由礦坑與鐵道所形成的聚落,早年因開採黑煤而興起,在民國 50 幾年的時候達到開採的高峰期,後來因為不敵進口低價煤礦而逐漸沒落。但是開採煤礦時一度盛況空前的繁華景況,卻在這個小鎮留下了不可抹滅的歷史痕跡。 















下一站到平溪站,是平溪鐵路支線的大站,車站的懷舊氣氛和周圍街道的狹窄氛圍,恰如九份老街的風情,居高臨下的地理位置,可欣賞到基隆河的悠悠水景,是平溪車站另外一個迷人的地方,平溪天燈的起源,是昔日常有盜賊來境劫掠,為防土匪侵犯居民以放天燈作為信號與傳遞消息,現在放天燈是祈福許願,此站亦見好多遊人在鐵軌上放天燈。










下一站到猴硐,分為兩大景點,一為「猴硐坑礦產園區」,另一個就是「猴硐貓村」,由於貓村在早期便聚集許多貓咪在此棲息,加上貓咪繁殖力強,此處竟成了貓咪棲息地,猴硐站一出站即可在車站天橋上,周圍都見有貓貓,亦許多與貓有關的圖片,也提供貓村導覽圖方便遊客遊覽,連廁所都係貓咪可愛圖像,一路上更有許多可愛的招牌,像是「小心貓出沒」,十分有趣,猴硐車站內也售賣各式與貓咪有關可愛的商品,愛貓人士,「猴硐貓村」十分適合去呀!














 







下一站到十分,車站很多店舖也寫著「十分車站,十分幸福」,十分老街,是獨一無二的火車門前過的街道奇景而聞名,街道與鐵軌相鄰,沒有高高的欄柵相隔,加上商店仍多是傳統的雜貨店,好多遊客在鐵軌上放天燈,遊人在天燈上四面寫滿祝福、祈求的話語或可愛字句;靜安吊橋是平溪區最長的吊橋,橫跨於基隆河上,原本是做為運煤之用,後來礦場結束經營仍然提供當地居民使用,要行二十多分鐘,到達了最大及著名的「十分瀑布」,它如萬馬奔騰般下流,好有氣勢;除了十分瀑布之外,還有眼鏡洞瀑布,平溪一帶形成一連串瀑布群,十分風景區內景點亦相當豐富,在晚上欣賞天燈更精彩,但七點後除了買放天燈店舖,所有都關了門無野食,唯有搭車走吧,經過兩小時多返到酒店附近,已差不多十點,所有店舖全部關了門,只能在便利店買杯麵返酒店食,完成首兩天行程了。

『待續』 day 3-5 下一篇網誌
 

37 則留言:

  1. 你好叻呀,兩天就去咗咁多地方,唔怪得你話好攰啦!
    如果係我,這兩天的地方我想一定要成個星期,因為而家我真係唔行得耐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行公司商場,地下街才最攰呀,個台北車站鬼咁大,穿去呢度果度,又有幾條地下街,要行去搭捷運,台鐵,轉火車等,要行好遠架!

      刪除
  2. 台灣..處處中文..自由行較安全呀...::kk3012

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都係用繁體中文字,較方便,自遊行睇到台北,除旅遊區外,其實好多樓及其他各方面,是比香港落後好多呀!◎~◎

      刪除
  3. 去台灣幾好~洗費比較平~又多嘢食~我都好LIKE 去台灣呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 香港人好喜歡去台灣架,自遊行不是點對點, 天氣太熱, 每樣野都要自己周圍搵, 會比較辛苦及攰囉!
      ::uu7010

      刪除
  4. 台北輕鬆自在遊,好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般啦,自遊行勝在,喜歡既景點,逗留幾耐是由自己決定呀,哈...^~^

      刪除
  5. 回覆
    1. 平溪區一帶可放天燈既,好似無山,果度既民居既屋都好矮,點了火升得勁快及在空中好高飄揚,可能上左空中就熄火啦,但都有見天燈燒得唔好,唔升高,跌番落泥呀!

      刪除
  6. 原來這樣, 很多年前香港有放孔明燈, 後來禁了

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港樓宇密集,又高,地少人多,都無乜適合地點玩啦,在台北既新北市,平溪區果頭條小火車線,有 10個站,好耐以前果一帶,係煤礦區,所以無咁多民居,就算有都得兩三層既鄉村屋咁,現時用既火車,保持古舊特色,卡數少,佢地叫小火車囉!

      刪除
  7. 十分瀑布還是第一次看到, 也算是一條馬蹄瀑布吧 ! 那麼多十分十分, 咁妳嘅行程係唔係十分過癮呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 十分車站,十分幸福,十分老街,十分瀑布, 十分之熱呀, 熱到36-37度, 曬到變人乾!
      十分瀑布, 係話 "台灣尼加拉瓜瀑布" 架, 尼加拉瓜我有去加拿大果邊睇過, 係大好多呢!
      ::cc4067

      刪除
    2. 提起尼瓜拉加瀑布,宏偉壯觀,令我想起和女朋友一起倚欄看瀑的舊事。。。我對她說~但願她的情像瀑布的水一樣滔滔不絕。。。她笑說: 如果我的水頭也像瀑布的水一樣滔滔不絕,她的深情也是像瀑布款款奔流。。。

      刪除
    3. 哈,是否你的水頭不是滔滔不絕,所以佢掉頭就走左呢....

      刪除
    4. 哈哈。。咁樣的情節都比你想像得到,都係女人明白女人的心思。,我又不妨替妳接續下去~~我一關水喉,佢馬上走頭;我跪地哀求,佢不肯回頭;我百般挽留,佢話:等佢番頭。。。哈哈

      刪除
    5. 哈哈哈, 藍兄, 如果係咁既, 那女友不要也吧啦, 你而家咪幾好囉....::kk3100

      刪除
    6. 哈哈!大家咁話啦。。知道妳鍾意講笑。。咁樣咪同你講下啦囉。。祝您端午節快樂,生活優悠

      刪除
    7. 哈,輕鬆玩吓幾好架,人都開心d呀,父親節快樂啦!

      刪除
    8. 哈哈!雲妮講左兩次父親節快樂!係唔係想我有雙重的快樂呀!多謝妳!我也學你一樣咁。。祝福妳父親節快樂!父親節快樂!

      刪除
    9. 哈, 呢度神神地架, 你都話成日重複出啦, 我又唔係父親, 唔使祝我啦, 我唔識變身架呢!::cc9146

      刪除
  8. 謝謝分享自遊行樂趣....::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 自遊行要周圍搵車搭, 搵旅遊景點, 路要行得較多, 要隨時上網睇資料, 靠Google map 帶領, 印象深刻好多, 都係樂趣嘅.....
      ::vv4015

      刪除
  9. 去年七月到過十分,在公園外面過門下入。沒想到十分瀑布如此壯麗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓, 點解過門而下入 "十分瀑布" 呀, 我地係專程到訪架, 因旅行團係不會去 "十分瀑布" 架, 可能佢地坐旅遊車去到, 有段路普通車輛是不能進入, 仲要行一段路才落到去瀑布位置, 所以無去這出名景點, 要去睇既, 唯有自遊行去睇, 下次有機會你再去囉! :-bd >:D<

      刪除
    2. 我去果日去平溪,十分好多人,又熱到想死,隻腳又痛。之前去嘅地方話有瀑布但因乾旱,無嘢睇....去到十分公園門口,完全聽唔到水聲,所以放棄....

      刪除
    3. 平溪及十分,呢兩個站都好多人放天燈, 所以都會多人, 行到見十分風景區個牌, 係聽唔到水聲架, 因為仲要行一段路入去, 要落好多樓梯,觀瀑布有三個點位置, 我係上到最高點影相呀, 果日勁熱, 行得較辛苦, 落到去瀑布位, 成個人濕透, 勁飲了幾樽水, 因有水機補充,你講乾旱, 可能係第二個叫眼鏡洞瀑布, 仲有一連串細瀑布群喎, "十分瀑布" 係最大, 水是源源不絕的!
      "十分瀑布" 與北美的尼加拉瀑布相似,使其贏得「台灣尼加拉瀑布」的美譽。瀑布下方水潭極深,水氣長年瀰漫不散,一經陽光折射,一道清麗的彩虹跨其上,故又有「彩虹淵」的美名! :-bd

      刪除
  10. 好友☼´*♦早晨&午安☀・゚☁ º。::cc7005
    ❥・゚¤❣大家快樂星期四喇喂♡。❉º
    ・♥*´*我就出門去行街街啊❤´*⊹ღ

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日妳咁早起身呀,4點就可出街囉,我就食了晚飯啦,妳食午飯未呀?

      刪除
  11. Winnie、這些照片使我有種身在其中嘅感覺、謝謝妳帶在下免費逛台灣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄, 免費遊台灣, 咪講笑啦, 與自己親身去既感覺, 一定會唔同啦,由其是要自己搵車搵景點周圍去, 會特別深刻呀!
      ::uu7134

      刪除
  12. 夫人好...好開你帶大家遊台灣...謝分享...

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣, 好多香港人成日都會去, 我都第4 次去, 今次自遊行, 去些以前無到過既區域囉! ::uu7031

      刪除
  13. 行程豐富。我上次去十分時下雨,所以都沒去瀑布,有點可惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去十分都係今次重點, 雖然行既路多d, 又太熱好辛苦, 但十分瀑布跟團係唔會去, 所以必定要去呀! :-bd

      刪除