2015年6月5日星期五

海洋之星 - 藍莓芝士餅































來到六月,又係為家人做生日蛋糕既日子啦,夏天咁熱,生日蛋糕都唔知整乜好,阿仔喜歡食芝士餅,之前整過不少凍餅,就再來整個藍莓芝士凍餅啦,今次特別買了藍莓啫喱粉,及海洋朱古力做裝飾面,就更加豐富好味,我二哥都係同一日生日,祝他們生日快樂,健康愉快!
餅底材料︰6吋)
無鹽牛油(溶液) 30
消化餅或馬利餅 60
餡材料︰
忌廉芝士 225
65
魚膠粉 5
凍滾水 3湯匙
淡忌廉 240毫升
冧酒 1茶匙
呢拿油 半茶匙
藍莓粒醬 60
餅面材料︰
藍莓喱粉 4湯匙
魚膠粉 2茶匙
凍滾水 170毫升
裝飾︰海洋朱古力隨意/草莓玫瑰花一朵,或可用其他裝飾
凍餅做法︰
1.先將消化餅壓碎,加入己熱溶了的牛油在餅模內拌勻,壓實,放入雪櫃雪硬備用。
2.將糖及忌廉以打蛋機拌勻打發至 6 成備用。另備一隻大碗,以打蛋機將忌廉芝士打至軟滑。
3.魚膠粉加入3湯匙凍水開勻後,隔水坐熱,慢慢加入忌廉芝士中,加入呢拿油及冧酒。
4.輕輕加入忌廉拌勻。
5.加入藍梅醬拌勻,倒入蛋糕模中,放入雪櫃雪 2 小時以上
6.另備一隻碗將藍莓喱粉加 2 茶匙魚膠粉,再加入 170 毫升凍水隔熱水坐溶待涼,放上海洋朱古力及草莓,喱水倒在凍餅面上,放入雪櫃冷藏約二小時以上完成。
7.可用熱毛巾圍住蛋糕模外,幫助脫模,或可擺放其他喜愛裝飾。

18 則留言:

  1. 我就常常為了怎樣脫模傷腦筋,噢…原來是這麼容易,謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦, 我通常用甩底模, 冇用熱毛巾圍邊脫模, 拎出來灘抖一陣, 用圓杯承住, 向上推就得啦! ::vv4038

      刪除
  2. 我也祝他們生日快樂,健康愉快!

    回覆刪除
  3. Winnie, 真叻吖 !
    朵士多啤梨花送給囝囝和二哥.. 愛無限呢 !
    兩位幸福男.. Wow !! 生日快樂 !!
    ::vv4040 ::vv4040

    回覆刪除
    回覆
    1. 朵士多啤梨玫瑰花, 切幾刀就得呀, 阿仔和我二哥, 新曆同一日生日架, 謝謝咪咪祝福! ::uu7031

      刪除
  4. 用海洋之星來做生日蛋糕好有心思。。 妳係唔係話你嘅愛心好似海洋咁深。。而妳又似星星咁樣照耀住佢地嘅前路呢? 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍兄, 咁都俾你拆解到, 好犀利啫, 做父母對兒女既心, 一定似海洋咁深架啦, 又似星星咁樣照耀住佢地嘅前路, 希望兒女會領會到父母既心, 好好孝順父母啦!
      ::cc4110

      刪除
    2. 雲妮過獎了... 只不過一時誤打誤撞而撞中吧 ! 妳真是語重心長, 願妳家庭美滿啊 !

      刪除
    3. 哈哈哈, 我講吓咋, 其實我冇諗咁多架, 買了盒你地美國既藍莓Jello, 香港品牌冇呢隻味架, 賣得好貴, 上次用了一些, 剩餘咪搵d 啱既整埋佢囉! :-bd

      刪除
    4. 嘻嘻。。我也是隨口搵d野講。。呢度的jello很細細合, 用一次便用完了。。祝你旅途愉快!

      刪除
    5. 香港賣呢隻牌子,有大有細盒囉,但貴過平地牌子好多架!

      刪除
  5. 你好犀利...真係好似海洋之星還有藍莓芝士餅::uu7123
    話咁快又一天囉.*☾.•我去煮飯呢::uu7031
    你又係時候瞓覺豬了✬´*☁甜夢晚安♦*¨★

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 似海洋嗎, 幾個月前, 諗阿仔生日做乜蛋糕好啦, 佢最喜歡係 Tiramisu 及芝士餅都做過了, 咪諗吓點改頭換面咁做囉! 晚安啦!
      ::mm2292

      刪除
  6. 海洋之星好靚呀~同埋真係好有心思呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶惰呀,只用現成朱古力做裝飾咋!

      刪除
  7. 好友☼`*☁傍晚好喇喂¤`。☀º❉開心話咁快又一天囉♦⊹・゚✾::cc7005

    回覆刪除