2015年3月21日星期六

2015 年花卉展覽














 








































 


 
  
 
香港花卉展覽又開鑼啦,每年為數十萬本港市民和世界各地的園藝愛好者,提供一個賞花和交流種花經驗的良機,亦是攝影發燒友必到既好去處年花展於320日至29日在維園舉行,今年既主題花 : 跳舞蘭 主題 : 春.花.舞
 
大家除了可以欣賞到花型秀麗、顏色奪目的主題花「跳舞蘭」及各地的花卉之外,更可以觀賞到來自本地、內地及海外園藝機構展出悉心栽培的盆栽、造型優美的花藝擺設,以及色彩繽紛的園景設計,會場更設有售賣花卉及其他園藝產品的銷售攤位。
 
展覽期間,大會為入場人士舉辦一連串教育與娛樂並重的活動,計有學童繪畫比賽、攝影比賽、展品比賽、音樂及文娛表演、花藝示範、廚藝示範、綠化活動工作坊、綠化推廣攤位、導賞服務、康體活動及親子遊戲等等,我第一天去天氣很熱太陽猛烈見到好多學生們汗流浹背在繪畫,十分熱鬧及很多賞花遊人參觀拍照呀
  

27 則留言:

  1. Winnie、原來花展又開了、睇嚟花靚、景靚、拍得仲靚吖嘛!正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係普通一般咁影啫,並不是攝影發燒友既影法呀,但花本身又真係好靚嘅!^~^

      刪除
  2. 今日我已經碰見兩位朋友,唔知有冇碰見你呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我是第一日20 號去架, 當然遇不上啦! 昨天好曬及好熱呀! ::kk3193

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝, 我既只係一般影法啫, 個個去都係影這些, 其實千篇一律都係一樣呀! ::vv4014

      刪除
  4. 2015年花卉展覽 影得靚靚....::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 花本身靚呢,每年花展,都吸引好多愛花之人去賞花呀!≥~≤

      刪除
  5. 來看你的又是耳目一新啊! 每人拍攝的角度不同, 你拍得好正呀! 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我不是發燒友, 都係普通咁影咋, 花都係果d , 影既角度個個唔同既, 冇妳地影得咁仔細, 參賽既作品, 我冇逐款影囉! @};- @};- @};-

      刪除
  6. •´*☁`早晨☀・゚☼我起身嚟º°¨ƸӜƷ::uu7031
    好友º午安♦大家繼續天天快樂ʚïɞ*¨*
    ░╔═════╗ .•♡*¨`*•ღ
    ░║░═══░║¸.•*¨`*•♥
    ░╚═════╝╔═╩═╗❤
    ░░══╬══░⊹╬╬*¨`*•❣
    ░░░░║░░░⊹╚╬═♣♧
    開心萬事得Happy❥星期曰❣
       ⊹*¨♩❉•。❀*♬。´*•。♪¤。´♫*¨✿
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
  7. 夫人:我都是第一日就去了花展,看看那跳舞蘭呀,哈哈,真有趣,真像個美女在跳舞...::kk3011

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓, 我以為妳第二日, 星期六去添, 跳舞蘭我幾喜歡, 有時都會買來插吓, 佢既型態好生動呀!
      ::cc9146

      刪除
  8. 為何你相中的天氣好像密雲呀, 當天太陽伯伯活躍很熱, 真好, 我這裡今晚仍然是-16C, 冷得我慘了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係第一日去, 入場時冇乜太陽, 晏些已好曬, 影既相有些有影子架, 香港天氣有時好曬, 天色都未必清及靚, 果日天氣最熱及好曬,有27度, 哈, 熱到似跳舞蘭呀!
      ::cc4041

      刪除
  9. 麵根怎樣用高筋粉整? 可否俾D資料, 下次自己整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵筋怎樣做

      材料:
      高筋麵粉250克 (8.8 oz)
      水150 cc
      鹽少許
      油少許
      作法:
      (1) 將鹽巴在水中溶解,加在高筋麵粉裡,搓揉成麵糰。
      (2) 揉好的麵糰用保鮮膜包好,靜置至少30分鐘以上。
      (3) 準備一個漏盆,漏盆下面再放一個盆子接水。把醒好的麵糰放在漏盆裡,盆內裝水,將麵糰在水中搓揉,等水變白了,再換水繼續搓洗。大約洗3至4次,直到水變清了,漏盆中所剩的就是麵筋。
      (註:第一次洗的時候,可以儘量洗久一點,第一次洗出來的水不要倒掉,用另外一個容器裝起來,可以拿來做涼皮或煎餅等等。
      (4) 洗好的麵筋用塑膠袋裝好,冷藏在冰箱裡,等到它看起來沒有洞洞,就成型了。
      (5) 將已經成型的生麵筋撕或切成小塊,油炸到淺金黃色即可。也可將生麵筋做成各種形狀用水煮,煮的時候要注意水不要煮到大滾,若看到水快要大滾了,就加點冷水,讓它維持在小滾的狀態,煮到麵筋浮起來就好了。
      (6) 煮好或炸好的麵筋可以拿來煮湯、炒菜;也可以加上醬油或喜歡的醬料醃一段時間之後,拿來滷或烤。

      刪除
    2. 哈, 搵了資料俾你, 自己整麵筋都好麻煩架, 我買現成整算了 ! :P

      刪除
    3. 我都是這般想吧, 太麻煩了.

      刪除
  10. 第一日去~d 花係最靚~
    如果今個星期去~實榭咗好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以攝影發燒友, 都會第一二日去影相, 會靚好多架! ::vv4015

      刪除
  11. 夫人好..又有好靚的花卉觀賞..拍得好專業..謝謝..

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚兒, 妳有冇去賞花呀, 我每年都會去架, 我不是專業, 專業人士通常影微距及特寫呀!
      ::uu7139

      刪除
    2. (賞花展)
      春回大地三月天、百花齊放爭吐艷,
      良朋相約遊花展、幽香四處迎笑面,
      彩蝶搖曳舞翩翩、群蜂奔波在眼前,
      秀色繽紛散姿現、莫遲觀賞易一年。
      ::uu7031

      刪除
  12. win win,我來賞靚花,我當去左花展喇!影得好靚呀!::oo2005

    回覆刪除
    回覆
    1. 包包, 妳又唔過來香港睇吓花展, 每年都落了不少心機砌花圖案架, 第一、二日既花, 係好靚架!
      ::vv4015

      刪除