2014年5月21日星期三

法國經典甜品 - 馬卡龍 (Macaroon)












法國經典甜品 - 馬卡龍 (Macaroon),出面一粒馬卡龍點解賣得咁貴,原來自己做過就知道了,因成功率偏低呀,我買過少許試味,知道佢表面是要光滑,有一道靚靚既蕾絲裙邊,甜甜的要配合咖啡飲,那是法國人既絕配,睇過多次別人做既馬卡龍資料,都好想試整吓,但人人都話 (Macaroon) 極難成功,可能要做十多次才成功既法式甜品,我無交任何學費去學,亦無名師指導過,單純在網上收集食譜資料,或睇吓書,我決定要向難度挑戰試一試,睇吓自己既實力及成績去到邊呀。

第一次做真的失敗了,面係破裂發得不好變了硬餅,第二次再去試,成績好了少許,見『馬小姐』像少女酥胸般的外皮,肯穿著了迷人的蕾絲裙子,開心到跳起了,但再焗已變燶了又失敗,過了一排再想要挑戰多一次,今次試用另外一個人既焗的方法,嘩!連自己都唔敢相信,第三次就可以做到這樣,今次都算是好成功啦!其實製作過程又不是太難,最難就難在調較爐既溫度啫,因家用焗爐細,較難控制火力呀!

材料: 約可做 3 cm (16-18)

杏仁粉 50g
糖霜 48g
蛋白 35g  (蛋要先放室溫)
砂糖 40g
食用色素 2-3 (可加入少許杏仁香油)

做法:

1. 杏仁粉和糖霜過篩,拌勻備用
2. 砂糖分3次加入蛋白,打至發泡(拉起有角)
3. 杏仁粉加入蛋白霜中,拌勻。
4. 加入食用顏色,或其他味粉做成不同味道,注意拌好的麵糊不能太稀,提起拌匙麵糊慢慢掉下就可以了。
5. 將杏仁糊放入唧袋,唧出適當約 3 cm 圓型在不沾布上,將杏仁糊糰左右搖晃使表面光滑,放置約 30分鐘讓表面結成一層乾膜。
6. 放入已預熱 180℃ 焗爐中,關去爐火,將爐門打開少許,待 6分鐘
7. 將爐門關上,爐溫降至 140 6分鐘,直至出現裙邊,裙邊升高後,降溫至 120℃,焗 5分鐘
8. 再降溫至100℃ 焗 5分鐘,最後,關掉爐火用餘溫焗約 8分鐘完成
9. 取出,待涼後取下,唧上預先準備好既餡料,夾上兩片一樣大小既馬卡龍即可。

馬卡龍藍莓吉士餡料:

蛋黃 30g
砂糖 20g
牛奶 50g
無鹽牛油 100g
藍莓茸適量

做法:

蛋黃與糖拌勻,回爐煮稠,待涼後拌入牛油搞勻,加入藍莓茸搞勻,入雪櫃備用。

朱古力餡料:

黑朱古力 30g
淡忌廉 30g

做法:

將黑朱古力切碎,用中火煮熱忌廉至將滾,熄火後馬上倒入朱古力拌溶,放入雪櫃雪至凝固,但不要雪太耐,否則太實唧唔到,然後取出放入唧袋,唧在馬卡龍上便可。
註:餡料可隨自己喜愛而改變,每一個馬卡龍大小厚薄沒有規定,但一定要出現漂亮的蕾絲裙邊才算是合格,但千萬不要怕甜而減少糖既份量,這是一定不會成功啊!



31 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈, 一粒咁既餅仔, 睇以為好簡單, 要焗到有靚靚既蕾絲裙邊, 又唔燶, 爐火既控制, 好有難度啊!::vv4038

      刪除
  2. 看來還是等食容易過自己落手造喇!此餅外觀靚到冇得頂、再加上清單上的材料、就足已令人垂涎矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢粒咁既野, 係最易失敗呀, 我冇人教, 亦冇學過, 靠睇人地資料, 我第三次焗才成功呀! 不易的, 所以一粒好貴囉!
      ::mm2059

      刪除
  3. 夫人真好手勢呀 , 整到個個餅都好靚 , 唔講仲以為係西餅舖內陣列的食品呢...抵讚..! ::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,呢粒餅仔,好難整得出色,有裙邊又唔燶,自己都已經收貨啦!^(oo)^

      刪除
  4. 好叻呀,讚!
    自已識弄,可以送人,既受歡迎又省錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳, 自己整, 送俾人, 有份心嘛, 當然好啦, 不過唔好食既, 人地好難做囉,,,,嘻,....8->

      刪除
  5. 整得好靚~~~我覺得自己整最好~出街買嗰D太甜~我唔係好鍾意食呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳, 其實呢隻餅係好甜, 我都不喜歡食, 只係學人整吓啫! ::kk3036

      刪除
  6. 第三次就可以做到這樣,今次都算是好成功啦!叻叻喇...很吸引...::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 睇有些人講, 整了十多次都不理想, 我算好彩囉! ::vv4015

      刪除
  7. 。゚•´*☁`早晨喇喂*゚MY L❤VE 好姊妹*☁`::uu7123
    ::uu7042 個天空今日都係灰灰黑黑霉霉蒙蒙咁啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鳳, 妳瞓到日落才起身, 正豬豬啦, 個天為妳流淚呀! :((

      刪除
  8. win win,有人整埋比我食...真好!太捧喇!

    ::kk3107

    回覆刪除
    回覆
    1. 包包, 妳有得睇, 冇得食呀, 要速遞去澳門俾妳呀! ::oo2056

      刪除
  9. 回覆
    1. 香港都賣得好貴, 起碼都要十幾蚊一粒架! ::cc4110

      刪除
  10. 夫人週末快樂..又有餅整呢..你的圖片張張一樣大..令人睇得舒服..謝謝..

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚兒, 整野食好呀, 唔使用腦, 照辦煮碗就得嘛, 呢度圖片放既太大或太細, 不能自己控制, 哈, 作詩要諗, 用好多腦力, 我懶惰呀, 只在 fb 網絡詩林間中玩吓作詩囉! :P

      刪除
  11. 夫人...叻叻...咁快就學懂做這些!我想轉給我妹妹看,可以嗎?
    因為我妹妹的滋味屋也有自已做這些來賣呀!給她參考吓..好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 慧姐見笑啦, 妳妹妹開滋味屋舖頭, 一定識整啦, 叫佢教吓我仲好啦, 我冇人教過呀! ::mm1930

      刪除
    2. 她們第一次做架、唔知做得啱唔啱呢?哈哈,,用了參考吓都好呀!

      刪除
    3. 哦, 開得舖頭, 一定有把握既, 妳放心啦, 有咩正既特別野, 教吓我整啦...::uu7139

      刪除
  12. 犀利, 你好叻呀! 十個讚! ::vv4059

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係樣樣試吓整啫。。。。::kk3050

      刪除
  13. 找到此處了!……好分享!謝謝!

    回覆刪除
  14. 而家才睇番製作過程...認真要讚多一次...之前只在facebook俾一個 like,唔知咁高難度...咁.....而家仲有冇整黎食?...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,係最難成功既甜品,而家冇整啦,其實我都整過幾次,但因較甜,不太喜歡食呀!:P

      刪除