2014年5月7日星期三

母親節之花











 
 
 
 
每年五月份既第「二」個星期日,係母親節,大家一定記得啦,一眾子女們,都會把握機會,約埋媽媽一齊去飲飲食食啦,母親節,你們會講一句 MaMa I Love You !媽咪一定好窩心甜在心裡呢!
 
 
因正日太擠迫及多人很難搵位食飯,好多人都會預早慶祝,我們前幾日晚上,已陪媽媽到一間未去過既酒樓,食晚餐慶祝啦,我放假日當然去了花墟買花材啦,因未到正日,未見人頭湧買花,母親節之康乃馨,主角花當然要買些少啦,見活潑生動既跳舞蘭好靚,又唔貴,就買佢,還有百合及玫瑰,每年都喜歡插個花籃送給媽媽,是方便她擺放,有現成既花束及花籃賣,我就喜歡自己插既,夠心意嘛,買了多種花材,返家開工啦。
 
 
用同一花材插兩組花,一組插花籃俾媽媽,另一組插扇形是留給自己啦,材料不用二百蚊,仲有盛餘花材放花樽,即有三組花呀,拎了俾媽媽,佢一睇就知我自己插既,有花收媽媽好開心呀,不停講好靚呀,見佢咁開心我都開心既,在此祝賀各位媽咪們,母親節開心快樂呀!Happy Mother’s Day !!!

 

 
 
 

33 則留言:

  1. 我年年都送花~我媽實叫我唔好買~不過我知道如果我唔送~佢一定個心好沒趣~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 係咁架, 口就講唔好買, 但收慣了,冇得收一定唔開心呀! ::mm2389

      刪除
  2. 夫人你好..好靚靚..
    預祝你..母親節快樂...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳, 魚兒, 預祝大家母親節快樂呀...::kk3011

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝妳EE, 預祝妳母親節快樂呀....::cc4158

      刪除
  4. 晚安 ! 巧靚.. 有心思.. ::vv4040

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚安 ! 哈, 無心思呀, 懶諗花款, 插得太普通啦! ::uu7031

      刪除
  5. 謝謝分享!
    ....。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
    .☆゚☆゚...❥ ゚....☆゚❥... ゚☆
    ★**(。◕ヮ^)✬(◕‿-^。*)**★
    ☆ ••.......╠ ╣ a Ρpy❥......☆゚
     *★..。♡Mother's♡** ★*
      ∵☆..。***.day。.*..☆∵
      .... ゚*★。...。★*゚
    ......................★.................

    回覆刪除
    回覆
    1. 早呀,大家咁話啦,有咩節目慶祝呀妳....└(^o^)┘

      刪除
    2. 喺冇嘅! 睇人慶祝就真, 母不在多時, 只好在心中懷念吧!

      刪除
    3. 把不在既人, 懷念在心中, 都係好嘅, 永遠會記住佢, 子女同妳慶祝囉!::cc9149

      刪除
  6. li 個機會吾系人人會真惜,可能愛在心中口難開
    自已插一定平靚正,新鮮,份誠意已無價
    祝你..母親節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得對呀,有時間整係平靚正架,有誠意最緊要既。♡↖(^▽^)↗♡

      刪除
  7. 簡單也是美!母親節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 女士們多數都喜歡花花,就算普通冇花巧,收到都開心呀,妳慶祝未呀,母親節快樂!♥^(oo)^♥

      刪除
  8. 夫人 ~ 早晨 !
    街買決乏一份愛心 ..
    祝妳母親節快樂 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 潮潮早呀,謝謝,你係孝順仔,點同媽媽安排節目慶祝呀.....♡♬Q_Q♬♡

      刪除
  9. 花花很靚...你媽媽一定開心快樂呀...::vv4006

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家一定都想家人, 能開開心心啦! ::oo2005

      刪除
  10. ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄。・゚゚・MY █▄♡VҼ 好姊妹::kk3011
    ███████───▄▀•。。゚早晨☁¤・゚我起身嚟☁
    ▀█████▀▀▄▀──。.♬。ʚïɞ。。゚•ƸӜƷ•*
    ──▀█▀  *゚天天都落雨。.❉•:大家瞓多D好過喇
    ♧╬═╬♣╬╬═♧╬╬═╬♣╬═╬♧╬╬═╬♣╬═♧╬═╬♣

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 天黑黑, 妳仲以為未天光, 繼續同周公子傾密偈....::kk3023

      刪除
  11. 好靚的五月之花,送給媽媽最開心喇...::::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 慧姐,妳都好開心啦,又有乖孫,大家都快樂呀!♡♥♡

      刪除
  12. 回覆
    1. 謝謝秋山, 哈, 係普通料啫, 唔得閒插精緻那些呀! ::uu7134

      刪除
  13. win win 午安,
    d 花好靚呀,
    母親節快樂,

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝福大家.. ღℒ ℴ ν ℯღ

      ╔═══ ೋღ ღೋ ═══╗
      ☆ 母親節幸福快樂 ☆
      ╚═══ ೋღ ღೋ ═══╝
      Thank you! @};-

      刪除
  14. 妳設計的插花不獨只有心思、而且非常之靚。好看極了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝域兄, 哈, 我插既只係好普遍款式咋, 唔想花費太多, 買好貴既材料, 是是但但插吓囉! :P

      刪除
  15. 我起身又有太陽出來嚟☀¤・゚大家天天忙開心呵::vv4015
    ☼♦早些行街街和行街市¤☁・゚我剛回家呢
    天氣好轉..心情都靚呢\(◕ヮ◕)/繼續開心上網

    回覆刪除
  16. 通常母親節出外吃飯是我爸爸出錢, 所以我只是陪客

    回覆刪除