2021年12月10日星期五

大美督家樂徑、船灣淡水湖主壩、龍尾泳灘















































大尾篤因位處大埔區東部的邊陲,位在八仙嶺龍脈之末端,因此有大尾篤之稱,因當地村代表認為尾篤意義不祥,繼而要雅化,現已成官方指定名稱為「大美督」。

提起大美督,首先想起踩單車,再來是 BBQ 燒烤,玩水上活動,其實行山都是一個非常不錯的選擇!巴士總站向船灣淡水湖主壩方向,步行約 5分鐘,在燒烤場附近,就有一條矮山既家樂徑 (12生肖徑),是一星路線,全程僅 1公里,慢行都只約 60 分鐘內就可以完成,輕鬆到達景色醉人的觀景台,一眼飽覽船灣淡水湖全景、八仙嶺和大美督日落。

大美督家樂徑行山路線景觀

【第 1 景】船灣淡水湖(大美督主壩)
登上第一個觀景台,由這裏可以俯瞰垂直的水壩,要知道在香港可以有個地方垂直對住水壩,真的少之又少!而大家所見到的船灣淡水湖正是全港最長的水壩,有著獨一無二的美景,如天色晴朗,更可眺望到對面岸的馬鞍山城市景!

【第 2 景】六鄉(船灣淡水湖全景
欣賞完大尾篤主壩,繼續前行數分鐘,就會見到休憩涼亭,涼亭對出是開揚的船灣淡水湖全景,更可細閱每一個景點的介紹牌,船灣北岸以前有六條客家村,本名為「六鄉」的地方,自從建成了船灣淡水湖之後,名稱也隨之不復存在了。

【第 3 景】八仙嶺全景
享受完湖天一色,來到前方觀賞八仙嶺全景。當你發現自己身處空無遮攔的制高點時,就會見到由八個山峰組成的八仙嶺。山腳下的一個個小房屋群,更加凸顯了山峰之巔!美景由山腳到山腰再到山頂,全部收納眼中,相當壯觀震撼啊!

【第 4 景】鹽田仔及周圍的島嶼
家樂徑行程最後景點,西面有彎曲海岸線,連環島嶼,可欣賞黃金日落,觀景台繼續行,就會到達無敵海景日落位,配上有木製長櫈,吸引不少行山友在此打卡,影埋日落,畫面超有詩意!

家樂徑沿途有很多獨有的標示柱,刻有 12 生肖圖案,大家可以在遠足途中尋找一下屬於自己生肖,十分有趣!


落山後,繼續前往船灣淡水湖主壩,亦可踩單車上堤壩,欣賞到八仙嶺及馬鞍山遠景,一望無際優美既景觀,睇埋日落就更佳。

最後行去附近龍尾泳灘,是香港首個由政府興建的人工泳灘,規劃逾 10 年,耗資約 2 億元,2018 年時在極大爭議聲中展開工程,正式於 6 月23 日向公眾開放,泳灘全長約 200 米,毗鄰大美督及船灣淡水湖,土木工程拓展署形容為「日落絕美打卡點」,泳灘附近汀角路一帶,有不少任食 BBQ 的燒烤場,有時間可試試,我們完成了行程搭車回家去。

行程:大美督家樂徑 > 船灣淡水湖全景 > 主壩 > 八仙嶺全景 > 日落 > 龍尾泳灘

交通:大埔墟港鐵站出,75K 巴士或 20C 小巴,可直達大美督總站

24 則留言:

  1. 很寫意的一天!我覺得龍尾泳灘造得幾好,大埔一帶沒有天然海灘,一個人造的海灘正符合該區居民需要,就是不明白當年總是有人以不成理由的理由反對。

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天應該幾多人去游水,因都幾多易去,對面又多嘢食,景色又唔錯囉!😎

      刪除
  2. 最喜歡大尾督啲船仔.估唔到芒草都好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多款式既船仔,有芒草襯托起好靚,主壩日落果一邊有芒草及植物,另一邊只得大石咋!😎🌞

      刪除
  3. 現正是郊遊的好時光,日落好靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好舒服,要睇埋日落,好正啊!

      刪除
  4. 回覆
    1. 一星易行路線,四五星景觀,哈 🤩

      刪除
  5. 好天氣正是郊遊的好時機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,行起來好舒服,景色唔錯!😄

      刪除
  6. 回覆
    1. 龍尾村一帶,係有好多私人既燒烤場餐廳!(∩▽∩)

      刪除
  7. Hi, Winnie ❤(。◕‿-。)❤
    啲相影得好靚 👍 謝謝分享 🙏
    好耐以前我經常去呢三個地方行吓㗎, 衣家變化好大 ❗️
    我記得除非有許可證, 淡水湖主壩不允許車輛通行;
    入面有個直升機升降坪, 唔知道它是否還在那裡❓


    大埔龍尾泳灘 水清沙幼 https://youtu.be/DFtBP3RGSXI
    龍尾沙灘 三門仔避風塘 船灣淡水湖堤壩 https://youtu.be/hOfndy_uYE0
    超美麗單車跑道 大尾篤 船灣 淡水湖 主壩 https://youtu.be/izGKhNkuArA
    Plover Cove Reservoir & Lung Mei Beach https://youtu.be/9_3S5bgNa6k
    需時:1.5小時 大美督家樂徑 & 船灣淡水湖主壩 https://youtu.be/lU6qiKtLZyE

    回覆刪除
    回覆
    1. 主壩有 2.1公里長,可踩單車過,太長我哋行左三份二,就轉頭等日落!😅

      刪除
  8. 提起大尾督.....就立刻諗起踩單車 & 日落....
    喜歡其中一張照片....尾11張....有純樸鄉村日落的味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 大美督假期係超多人踩單車及BBQ,龍尾村果邊,好多村屋及餐廳呀!

      刪除
  9. 十分寧靜的小村情景,黃昏時間很舒服可以看到日落的美景!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,行家樂徑一星路線四星觀景,舒服!

      刪除
  10. 回覆
    1. 係呀,所以等睇埋日落先走囉!🌞

      刪除
  11. 湖景寧靜優美,黃金日落景氣更是可觀!

    回覆刪除