2015年8月19日星期三

日式棉花蛋糕
























最近網上超火紅既日式棉花蛋糕,"糕" 如其名~~棉花口感真的非常細緻,棉花蛋糕係比清蛋糕更鬆軟,組織更細密,美味細緻好食~~

材料: (6吋模)

蛋黃(中) 4隻

低筋麵粉 50g (過篩)

煉奶 50g

玉米油 35g

蛋白(中) 4隻

砂糖 45g

檸檬汁數滴 (或改用雲呢拿香油)


做法:

1. 預熱焗爐至 160 度。

2. 玉米油加入過篩低筋麵粉拌勻, 慢慢拌勻無粒狀備用。

3. 蛋黃加煉奶拌勻, 倒入粉糊中, 輕手拌勻。

4. 打蛋白, 糖分 3 次加入, 蛋白打至起勾便可, 將 3 份 1 蛋白漿加入麵糊內輕手拌勻, 再將麵糊倒入3 份 2 蛋白內, 加入檸檬汁, 輕手切拌勻, 倒入模內, 輕手 “登” 幾吓, 可以入爐。

5. 水浴法, 焗盤加水一齊預熱, 如用甩底模, 要用錫紙包住底部,  免水入底, 用 160 度焗約 30 分鐘, 熄火後用餘溫再放多 5 分鐘後才取出, “登” 幾吓倒扣至涼可脫模即成。



32 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,用水浴法,好軟綿綿呀!^~^

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢隻蛋糕,我都幾喜歡,夠鬆軟呀!

      刪除
  3. 檸檬汁和雲呢拿香油我也喜歡,如果貪心一點,兩樣都落埋又可不可以呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以既,你會試整吓嗎,哈....*~*

      刪除
    2. 望落蛋糕已經飽了一半,我想不用再親手整吧。。就當係望梅止渴。。哈哈

      刪除
    3. C火啦, 蓋兄睇見就飽啦, 今回真失敗囉.....::mm1583

      刪除
    4. 非也,雲妮,我小菜也能炒幾道,但甜品卻不大愛弄。。。見笑了

      刪除
    5. 哈, 揀錯字 藍兄變蓋兄添, 你寫詩之餘,依家好多男士都喜歡自己整吓野食架! ::uu7031

      刪除
    6. 哈哈,雲妮沒有揀錯字,妳寫蓋兄也不是錯,因為妳知道我喜歡炒小菜,所以這個蓋字是鍋蓋的蓋,對不對?

      刪除
    7. 哈,你真係識炒小菜既咩,咁...好唔好食架!*~*

      刪除
    8. 包保妳回味無窮。。哈哈。。藍天吹大牛!

      刪除
    9. 哈, 知你作詩叻啫, 整野食既, 怕者我會叻過你啦....::vv4045

      刪除
    10. 哈哈, 妳食過先知嘅... 正是 ~~ 他日雲妮訪網家 ..蒸魚炸鴨又煎蝦 ..
      尋常幾味何難事..
      巧菜烹成好友誇

      刪除
    11. 藍兄讚許笑哈哈
      甜品蒸焗又炸蝦
      廚食作詩非難事
      心得交流無浮誇 :-bd
      笑啦喂, 哈哈哈.....:))

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 嘻嘻哈哈。。。雲妮作詩無浮誇,我又和妳一首啦。。。
      頭盤先上基圍蝦,芙蓉煎蛋加蔥花;
      薑汁生蠔焗帶子,甜品包尾綠豆沙

      刪除
    14. 藍兄文筆誇喇喇
      雲妮思維好鬼差
      只在廚子添情趣
      唯有炒蟹又拆蝦
      ::kk3100
      跳隻舞啦, 喳喳喳......::cc4041

      刪除
    15. 吓 ! 哈哈 ! 不敢當 ! 炒蟹又拆蝦, 唔係粗口嗎 %@#*%$# ??
      居然炒蟹又拆蝦
      以為駡人他媽嗎
      海鮮不及妳拿手
      我只識蒸大撻沙

      刪除
  4. Winwin,
    最近我的胃口其差,
    見到妳個軟綿綿,居然流口水添…😊😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪,妳整親隻腳,天氣又熱,冇心情食飯,食吓雜糧啦,清蛋糕都幾好,不過軟綿綿,輕飄飄,就唔多飽肚囉!

      刪除
  5. 妳真好拿手焗蛋糕, 見到又想試整.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整蛋糕都好易嘅,但要唔爆裂就有d學問囉!

      刪除
  6. 我每次出唐人街, 都會買綿花蛋糕來食, 好味呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ, 要去到唐人街買先有得食,你都有整吓野食既,不如自己郁手啦,唔難嘅!

      刪除
  7. 睇落好似棉花一樣蛋糕,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 呢隻係棉花蛋糕, 當然食法都似棉花一樣呀! ::cc9126

      刪除
  8. 請問你是怎樣倒扣才不會弄花蛋糕面呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用既係甩底模, 所以“登” 幾吓, 佢己離開邊位, 用圓杯放在蛋糕模底,將蛋糕推出就可以啦! :-bd

      刪除